...jag trivs nog bäst...

...i vänster fram...kan jag klart konstatera efter helgen - men nu är det ju lääääängesen så det blir nya friska tag till helgen ;)
Eller - det blir mer lugnt; stilla utgång med mat och en kall och sen blir det sleepmode - helgens bravader räcker 2 månder till för mig - minst sagt! Mer behöver inte sägas om det, mer än att det var klart värt det och absolut mega-jäkla-skoj! Bra folk på ett bra ställe - det räcker så ;)
(man behöver inte alltid vara så informativ, eller hur?)
Veckan har rusat iväg, hade gärna kunnat spola tillbaka till måndag för jag känner att jag inte har hunnit med allt jag skulle/viljat göra, men tydligen är det 'the way life's ment to be...'
 
Dessutom är det snart den 29e... innebär att jag sover lagom dåligt på nätterna, bara för att jag vet att 'dagen D' närmar sig... men - under året som gått har jag förlåtit! Förlåtit Micke för att han dog, finnarna som körde bilen, läkarna på vårdecentralen...alla som aldrig förstod mig... Jag har varit låg, jag har varit uppåt, jag har gått i väggen, fallit, klivit upp igen under dessa år... men äntligen så står jag exakt lika stadigt (om inte stadigare?) som jag gjorde för 6 år sedan med Micke vid min sida... det känns fantastiskt att ha kommit hit - äntligen!!! ...och det hade jag aldrig gjort utan mina vänner vid min sida (och mina barn såklart) - ni har plockat upp mig efter vägen, gett mig det jag har behövt för att ta mig vidare - ni har förstått mina handlingar - helt enkelt så har ni funnits där och jag är så fruktansvärt tacksam över det!!! Kärlek till er <3
 
Anyway, nu är det 'lossa låsningar i ryggen' som gäller....
 
Sleep Tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback