Näää....

...jag är inte så 'hemlig'  - bara förbaskat lat i mitt datoranvändande nuförtiden... av nån anledning känns det enklare att surfa på telefonen om det inte är nåt speciellt jag ska göra + att det är mer givande att umgås med mina vänner 'IRL' än att bara hänga framför en datorskärm - det kan väl alla hänga med på?
Så sitter du bara här och dräller - get a life! :P
 
Standard är onsdagsdejten på Vippa - varmt, mysigt, välkomnande och synnerligen trevligt sällskap! Boktips och skratt så tårarna sprutar, ingen mascara eller vattenfast rekommenderas - annars skulle man nog se ut som en Panda...
 
So what more happens in my life then? Börjar vara x-antal veckor sedan jag dokumenterade något...
Ja, jag har hunnit dra en 'racerfylla de lux' igen - men det var en väl vald dag och jag tror jag var full i n n a n jag började kvällens botaniserande i alkoholens värld - åtminstone kändes det så? Och som vanligt hade jag den goda smaken att både somna och vakna med enbart mina 4-benta vänner, är inte min grej riktigt det här med 'krogragg'  även om jag är både översocial och dessutom lätt kärvänlig med mina vänner :P
Ja, hur-som-helst; det har väl med det tidigare nämna bekräftelsebehovet att göra,men vi är ju alla olika... själv tycker jag det känns trevligt att kunna se se sig i spegeln och (förutom ett bakfullt lik) se sig i ögonen och känna att allt är okej... vilket det i o f s inte var sist - hur jag än försökte öppna luckor på söndag så var det många som var stängda... kanske lika bra det? Ibland behöver man inte veta... hrrrmmm....
 
...dessutom känns det som om jag (ibland) har större problem med att hålla det manliga könet borta från mig än att jag har problem med att få hem dom.. och nej, jag har inte 'hybris' utan så kan det vara - helt hysteriskt! Vissa morgnar är det lite halvtungt att plocka upp mobilen och kolla sms'en och vissa morgnar kan det göra min dag - då slutar jag aldrig le - av någon anledning :) Och vissa personer har jag kommit närmare och vissa får jag ett (ännu) större avstånd till...det är då jag inser att 'this is the way life is meant to be'...
 
Har inte tänkt gräva djupare i den biten, bara konstatera att ibland är helgerna alldeles för långa eftersom jag har världens bästa arbetskamrater på jobbet (läs:vänner) det borde alla ha, trots allt är det där vi tillbringar den största delen av våra liv, näst största är i sängen :D
 
Anyway - det tar väl inte lika länge till nästa gång? Kanske avlägger rapport på lördag för på fredag drar vi nog en 'girls-night-out' mot okända mål....ja och sen i november så blir det 'Cougar Town' i Luleå hos en vän och gissa om jag längar till dess <3
 
C U somewhere!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback