Roar!!!!

 
You hear my voice, you hear that sound
Like thunder gonna shake the ground
You held me down, but I got up
Get ready ’cause I’ve had enough
I see it all, I see it now

I got the eye of the tiger, a fighter, dancing through the fire
‘Cause I am a champion and you’re gonna hear me roar
Louder, louder than a lion
‘Cause I am a champion and you’re gonna hear me roar
 
 
...just a few days later....
 
Ilskan har övergått till att anta formen av iskall, bestämd och definitiv 'demolition'.... if You know what I mean...
Visst, jag kan kanske förstå om folk tycker att jag spydde ur mig elakheter på fb (och här) men varför skulle jag inte...? Jag kan inte påstå att jag har igen någonting för att 'stå tillbaka' och skydda ren idioti.... för jag hade kunnat skriva och lämna ut betydligt mer än vad jag gjorde... men eftersom det i slutändan hade drabbat andra personer (och kanske även mig själv?) så valde jag att inte göra det...
But don't push me! Jag har inte l o v a t att jag aldrig kommer att göra det, jag valde som sagt var bara att inte göra det just nu... att jag däremot har delgett andra öga mot öga kanske är en annan sak ;-)
Dessutom vet jag att jag just nu förmodligen blir beskylld för att ha gjort och sagt än det ena och än det andra... Men fine - om ni/ du väljer att tro det och inte törs fråga mig rent ut.... så är det lika bra att ni finns så långt i utkanten av mitt liv som möjligt...
 
C  U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback