Måndagmorgon....

...känns ut för jäkligt bra! 
Helt ärligt - jag jobbar ju bara 4 timmar och utan dom 4 timmarna skulle jag lätt klättra på väggarna, hoppa fallskärm från Eifelltornet, bestiga Kebnekaise - eller möjligen gå totalt i ide... Valmöjligheterna är många :-)
Facebook säger att det.är kallt ute, jag ska ta 'flocken' med mig och stoppa ut näsan så får vi väl se... Vinter är det i alla fall - det har vi koll på...
Och ja... Jag är fortfarande förb*****....
Men på ett lite mognare sätt (jo, det finns fler - jag lovar) och ja - jag har en 'åtgärdsplan'men den har jag absolut inte tänkt dela med mig av... Då försvinner hela poängen fattar ni väl...?

C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback