5 november....

... Och man kan väl inte påstå att jag vaknade på rätt sida i morse, mest beroende på att jag knappt sovit alls... En katt som skulle in och ut och sen in igen bl a... Så jag fick väl ihop 3 timmar totalt - wow! Tur då att det har varit en bra dag på jobbet - det uppvägde all eventuell tidigare irritation... Däremot anlände den under eftermiddagen när jag f ö r s ö k t e sova men telefonen envisades med att ringa, den 'vanliga' alltså - inte mobilen.... Och den går tyvärr inte att använda 'ljudlös' på...
Dessutom fortsatte jag irritera mig på vetandesjuka människor i bekantskapskretsen - tydligen är det synnerligen intressant att veta OM jag varit med någon och till och med hur bra det varit i så fall... Men, men - vid lämpligt tillfälle ska jag ta hen verbalt i örat... Och jag är fruktansvärt bra på det, speciellt när jag är lagom 'anti' dessutom... Och ja, hen fick svar på tal av den utfrågade personen - synd bara att det i slutändan var jag som kom i kläm... 
Annars är det mer lugnt på 'Paradise Road' - jag och 'A' tog en 'all in' på lördag - egentligen borde jag ha rå ångest över det men se det har jag inte! Trots allt har jag gått hem och vaknat upp ensam, inte varit bakis och dessutom inte ens försökt öppna luckor - no use liksom...
Men nu blir det lugnt fram till jag fyller år, känns som om det varit nog så mycket för att vara jag sista månaderna... Dessutom tror jag inte det är så bra kombo med mina 'tnf blockerare' - som trots allt är guld värda! Återigen - tack för att vi har högkostnadsskydd i Sverige! 
Näpp, time to sleep - Will be back in a while...

C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback