Unik middagskombo?

Stekt palt & ananas? Näää....seriously så har jag precis tryckt i mig en färsk ananas - oslagbart gott! Sen blir det 'mormors' (d v s min mammas) köttbullar & mandelpotatis till middag - mums! Har precis anlänt hem efter en tur till Kobi och var annars än på affären träffar man trevliga, härliga människor.. i alla fall i Överkalix! (hur var det jag skrev - jo mer kärlek åt folket...?) Men hörru, vi måste börja träffas på lite skojigare ställen - eller hur ;) Anyway... så vet ni väl att världen är lika föränderlig som ett.. korthus? Det du bygger upp enda dagen rasar nästa, sätter du ett kort på 'fel' ställe så håller det inte, bygger du på 'rätt' sätt så håller det i evighet - och är du smart så kan du byta kort under byggets gång.... ja - ni fattar hur jag menar...? Bränner du en bro på en sida så kan du bygga upp den på nästa, men bränner du den från två håll så sjunker du som en sten... Visst fattar ni att jag är 'symbolisk' nu? Har man principer så blir man 'halshuggen' av dom som inte förstår det, och dom som förstår det behöver man inte ens förklara det för... Men som sagt - that's life and life is unexpectable! Love U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback