..tog mig en liten paus...

...i mina 'varanden och göranden'... Har telefon på laddaren så jag inte försover mig p g a det i alla fall imorgon... Förstår inte varför den är utan ström - jag använder den ju knappt!
Jaja, kan dela lite av mitt mission här då....
 
...visst har jag sjukt snygg autograf?
 
..så nu har jag tagit mig i örat och börjat organisera i kaoset... (som bara ett geni behärskar för övrigt) Och ett synnerligen osövt geni ser ut så här klockan 0500 på morgonen...
 
...men eftersom jag känner mig (återigen) så sjukt nöjd med den här dagen så kan jag bjuda på det oxå...Medge att jag är lite snäll ibland i alla fall...Nåja, ska fortsätta trötta ut mig så kanske det blir mer än 3 1/2 timme sömn i natt...
Sleep Tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback