Tjoooohoooo!

...tog lite paus i mina 'grejer'... kanske läge att hoppa i säng snart? Men det är ju såååå svårt när det är ljust ute... jag vill inte, har inte tid... men annars är jag som en zombie på jobbet lagom till torsdag...Man kan inte gå på adrenalin hur länge som helst... (tyvärr!)
However... dreadsfunderingarna har tagit form från funderingar till att ta kontakt med en tjej som gör dom... och har fått svar av henne nu ikväll... så få se hur modig jag är...? Eller modig...? Det är ju faktiskt så att det stör min 'raggarimage' - skinnpaj & dreads...? Ja...kanske? Hur var det nu - 'walk where no-one has been and make your own future...' kanske dags att (fortsätta) leva upp till det =)
 
surMarris i kort hår...
 
lika sur men i långt hår =)
 
Dreads?
Bilden kommer från
 
Anyway... Ska söka rätt på Bob Marley - Buffalo Soldier och 'känna av stämningen' litegrann...
 
 
 
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback