Theodore...

...är nöjd med sin dag! Flera åkturer i bil, spring i skogen på Halljärv och inte minst nu ikväll när han fått hälsa på sin älskade A på Ringvägen...Han gör likadant varenda gång, piper av lycka när han ser vart vi ska och sen rusar han fram till dörren och nästan skriker tills han blir insläppt - och då sitter han i knäet i princip tills vi far hem! Det har blivit en del turer idag, ICA,Halljärv, Apoteket, rastlös, ICA, Ringväge x 2... men nu har vi landat hemma! Sist svängen på 'affärn' träffade jag nån som jag inte sett på länge och som jag alltid tycker det är lika roligt att träffa! Och nu är det verkligen månader sen, vi har inte gått på samma 'schema' kanske :P Ja och så har jag sms'at med ytterligare en person som jag blir varm i hjärtat av... och tro nu ingenting för det här är kvinnor båda två, med varsin respektive - och jag har inte 'konverterat' - haha!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback