Thank God...

....for idiots, they will never be aware of there own insanity... Or how ridiculous they sound when they try to be sometings they are not... That makes even a little bumbelbee to look intelligent....
 
..snodd från Sarah with an H
 
Word =)
 
Anyway, det har varit en riktigt awesome day... avslutade den på Räntheden med hundarna som nu ligger utslagna och sover...det lär jag oxå göra när jag väl landar i sängen - på nån timme skulle jag tro? Alla som farit på 'Key Town Meet' har då fått världens bästa väder och det kan jag villigt erkänna att jag är lite avis på...vädret, att ha varit ute och alla trevliga människor man springer på... (jag brukar vara rätt bra på att selektera bort dom som i n t e är trevliga) *paus*
Fick ett fint besök nyss! En rosa Bonneville -59a! Den är riktigt, riktigt vacker.... har fotat den i kvällsolen och bara jag får ström i telefonen så lägger jag nog upp en bild på den speciella bakändan! Inse att det finns TRE 59or i Bränna i olika skick, antal dörrar och kulörer - men har sagt det förr och säger det igen: vi är helt klart raggarbilstätaste kommunen i hela Sverige per capita! (Är det nån som inte förstår det uttrycket så googla och vidareutbilda dig!)
C U!
p.s att välja sitt sällskap innebär inte att man är bitter - det innebär att man har nog med självkänsla för att inte följa mängden.... get it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback