Ted Bundy

Theodore Robert "Ted" Bundy, född Theodore Robert Cowell 24 november 1946 i Burlington, Vermont, död 24 januari 1989Florida State Prison i Bradford County, Florida (avrättad), var en amerikansk seriemördare aktiv mellan 1973 och 1978. Bundy rymde från fängelset två gånger före sin slutgiltiga arrestering i februari 1978. Efter mer än ett decennium av förnekelse, erkände han till slut över 30 mord, fast det verkliga antalet har förblivit okänt. Siffror varierar mellan 26 och 100 men den allmänna åsikten är 35 mord. Bundys typiska tillvägagångssätt var att slå ner sina offer med en knölpåk för att sedan strypa dem till döds. Han utövade också våldtäkt och nekrofili. Bundy avrättades 1989 för sitt sista mord på en 12-årig flicka.
 
...medge att likheten är slående?
 
...och vad är nu detta tänker ni? Ja men det är ju skitenkelt! Eftersom karma is a bitch så har jag såklart varit Ted Bundy (eller delat själ med honom) i ett tidigare skede i mitt liv... Och OM jag inte har det... ja då kommer jag att återfödas som Nemesis ungefär... Nej - jag är inte bitter - absolut inte... jag ironiserar möjligen om mitt liv, tro inget annat! Och eftersom det är så awesome (lär er stava detta ord for gods sake! Det är helt annat hur man uttalar det...) på riktigt så behöver ni inte sitta och må sådär lagom dåligt för att jag råkas ha det bra! Det finns piller åt såna som er oxå... (obs:ironi!)
Och om nån undrar hur högt jag har fallit och vad jag har landat på, så är det enkelt... på mindre än 1 vecka har mina (MINA!) schäferskallar flyttat och jag försöker intala mig hur sköööönt det är, när tårarna i själva verkat sprutar och det enda jag vill är att antingen slå något sönder och samman eller krypa ihop till en liten boll under täcket och vakna upp till en bättre dag....
C U......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback