...tänkte lägga in en liten trailer..

...på den sista filmen jag såg....
 
Fattde inte vart jag sett Jeremy Brenner förut, men bland annat i första SWAT-fimen....
 
Hur-som-helst - så om man roas av lite fantasy och lite 'wow'-andetag (som jag gör) så då gillar man den här filmen... definitivt! Dessutom är jag tvungen att säga att nej, jag var inte dryg när jag körde genom Bränna igår... jag kände bara inte igen en massa personer när det inte satt en bil runt dom... (som jag kunde identifiera dom med) Så då vet ni - om ni kommer och går genom Bränna och jag ser ut hemskt förvirrad så beror det på att ni är ute i helt fel miljö och i fel omständighter.... Det beror i n t e på att jag inte känner igen er =)
Anyway, har sugit i mig resterna av gäddan och känner att jag måste tigga till mig lite mer.... och göra den i ugnen, folieinbakad... alltså ni förstår inte hur gott det är? LillaMy och jag konstaterade igår att 'det här skulle pappa vara avundssjuk på.....
Well, got some stuff to do so
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback