...sweet Monday...

...trodde inte jag skulle skriva det här, men - så skönt att det är lite mulet just en stund! Mitt ansikte har antagit en lätt kräftliknyans... men vänta ni, på ett par dagar så är det fint brunt... Done this before =)
Orkar faktiskt inte skriva så mycket, hade lite 'trouble sleeping' eftersom jag blev så i extas över Borlänge (igen) - det är bara 1 månad kvar! Och jag borde logiskt sett dra iväg lördagkväll... Jaja, får fundera mer och ta igen lite sömn nån annan gång.... Ja, just det - jag tänkte lägga upp lite bilder istället ja....
 
Iny-Mini-Tiny-Moe på 'Indianspaning' (no - she found nothing..)
 
Bruno lyxar till det och tar en ute-lunch...
 
Hårboll? Nä - en trött Mini <3
 
Theo hörde uttrycket 'det finns en grop åt....' så han prövar bli av med Bruno...
 
Den underbara solen... (och Indianklippan i bakgrunden)
 
Resultatet av solen... observera 'the red nose!
(Men vissa pitbulls heter ju så, så det stämmer väl?)
Ja så bjöd jag på bilder i alla fall (jag lovar, det tar längre tid att söka rätt på/ lägga ut än att skriva) men det kändes som enkelt - nu ska jag ha 'projekt söka jeans' och d e t är absolut inte det enklaste! *dyker in i garderoben - och försvinner*
C U! (after work)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback