So what....

...skitj**la väder! Jag tappar verkligen motivation att göra något 'what-so-ever' när allt bara är grått, grått, grått.... jag vill att det ska se ut så här:
 
...men jag har en svag aning om att det bara gör d
nånstans kring Medelhavet... möjligen i Malmö oxå =)
 
Har sovit länge idag oxå...men det beror ju helt enkelt på att jag är vaken på nätterna.. vilket kan vara rätt okej det oxå... om jag inte visste att jag i övermorgon är tvungen att kliva upp klockan 0700 - men det kunde ha varit värre, det kunde ha varit 0500 istället...man ska alltid försöka se allt från den ljusa sidan... det kunde ha varit värre liksom.. men så är det väl med nästan allt.. eller hur? Ska dricka mitt kaffe och fundera på att ta en prommis...vet inte om jag tar mig till Halljärv idag, så det blir kanske i krokarna... We'll see....
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback