Sleep tight....

...var det ja - och det gjorde jag! Mobilen på ljudlös, dubbla täcken, hundarna i sin vanliga 'position' (i - under- ovanpå  täckena) och ingen väckare ställd... det innebar att jag fick mig 10 timmars sömn i natt - utan att ha vaknat en enda gång! How grateful I am! (det känns som om man behöver sova ut EN gång i veckan i alla fall...)
 
...törnrosa sov i 100 år hon... och fick sen dras med 
en karljävel direkt när hon vaknar - utan kaffe först!
 
Anyway, tänkte projektera lite nu efter kaffekoppen och sen (som jag skrev igår) dra på ett mission till ett av mina smultronställen med hundarna... Bränsle i bilen - check! (Annars lär jag få gå en bit....)
Och nej... jag är inte en sur, bitter & ondjävel mer - det är bara ibland det råkas skina igenom, men oftast har det sina orsaker... är DU på strålande humör jämt? Nä, kunde just tro det... =)
Ha en grymt bra dag därute, för det ska jag förska ha!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback