Semester?

Japp, lite tjuvstart på det - men inte för att njuta av heeeela dagar ute i solen, men för att orka få gjort det som måste göras! Det är såna här dagar jag önskar att jag var 25, frisk och stark... Nu är jag bara stark... (mentalt i alla fall, även om jag har mina up's and down's)
I går till exempel så 'dippade' jag litegrann, därför att jag var tvungen att ha kontakt med en person som jag verkligen inte vill!!! Tanken är att 'hen' ska hata mig så mycket till slut så det löser sig av sig självt, alternativt så kanske jag får en total hjärnomvridning (igen) och blir 'snäll som ett lamm'... Inträffar det, så kommer jag säkerligen att ha slitit hjärtat ur kroppen (på mig själv) när jag inser det....Fast det känns onekligen ut weird att från den munnen höra att jag beter mig som ett barn, när allt jag gör är dom val jag VILL göra och KAN göra, men kanske inte dom val någon annan hade gjort... Det sitter i egot - mina vänner! I din person..bry dig bara om dom som vill dig väl - och som du vill väl... som du känner att dom tycker om dig för den du är... Men nu har jag fördjupat mig så att kaffet kallnar...
C U! later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback