Promotion time!

...den här dagen gled oxå iväg i en snärt?! Var på mötet med RPC, Motorhistorikerna och (som mig) övriga intresserade... det här kommer att bli riktigt, riktigt bra!!! Planeringen, logistiken och strategin är helt suveränt gjord - en eloge till dem som ligger bakom! Inga lösa trådändor där minsann - och det här är bara 1a året! På 10 år så blir det Norrbottens svar på PBM! (mmmm - jag är lite lyrisk ja - det måste vara vädret?)
 
Promotion var det ja....
 
Blev svårt sugen på dreads nu igen... men det har jag ju varit i perioder i flera år... och mitt hår kan jag göra 'naturliga' dreads av, bara låta bli att kamma det i nån vecka... Nä, men allvarligt - bli inte förvånad om jag antingen kommer med ytterst kort hår - eller dreads på nåt tag... jag känner att det är på gång en förändring här!
 
Kan Jack Sparrow så kan väl jag..?
 
Näh, nu ska jag kasta mig ner i soffan en stund, sen hägrar sängen - men bara för att det är måndag i morgon kommer jag väl inte att kunna sova... as usual :(
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback