Om jag säger....

...att jag ska tillbringa heeeela dagen i solen - då kommer det att börja regna (för det gjorde det förra gången jag planlade en heldag ute, lokalt över 'min' skogsdunge...) Så idag ska jag inte säga ett ord, jag ska sitta här och frysa och se ut över sol och gröna gräsmattor och inte ens tänka tanken att vara ute....Det innbär att när alla andra ser ut som välstekta köttbitar så ser jag fortfarande ut som en nyskuren fläskfile... That's it! Lika bra att fullborda looken med blåsvart hår, svarta kläder, svart smink och se (oj - vad heter det? Goth?) ut...? Löste väl inga världsproblem igår, men jag kan knappast ha skapat några heller... ;)
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback