Om jag hade orkat...då hade jag filosoferat en stund...

...men det gör jag inte! Har fått mina 8 (nåja mer kanske närmare 7 då) timmars sömn i natt, nu kanske jag slipper känna mig som alternativt ekorren i 'på andra sidan häcken', eller mer som i 'the legend of Sleepy Hollow'....we'll see!
Har precis hällt upp en gigantisk kopp kaffe (med trasigt 'öra' - koppen, inte jag) och ska försöka planlägga dagen på bästa sätt - hade velat hinna med ett besök på Outlet oxå för det är över 1 år sen jag varit dit! Oj vad tiden går fort ibland!
Och då...var det före rockabillyn här, hade en vision om nån vit (herrskjorta) jeans mm... gick ut i 'arbetsjeansshorts', linne, och säkert nå skor oxå... Efter den helgen blev det ett nyp i öronen ett par veckor framåt...Men man behöver sina 'moments' - eller hur?
Hade nyss 'pep-talk' med en god vän...då gick det ännu lättare att strukturera upp dagen! Alltså, så ska jag göra ett ryck på ett tag.... hade ju ett 'il' i går i värmen men sen var jag lät.... död?!
(undrar hur många kalorier man bränner bara av att svettas så mycket som man gör såna här dagar?)
Anyway - CU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback