Oh Wey....

...vad det går kasst för mitt lag... men jag ska försöka låta bli att skriva om väder i vart och vartannat inlägg, det blir lite trist i längden - I know.... (men vädret påverkar mig så j**la mycket så jag tror det är därför....)
Min plan att stiga upp 0645 spårade ju ur redan igår... så idag har jag sovit till just före 0800 - vilket är helt ok, jag hinner ändå med det jag ska - men jag hatar att stressa, I do hate it!!!! Men vad gör man när man är vaken halva natten och sover som bäst när klockan ringer...jo, man använder 'snooze'.... och hoppas när man vaknar nästa gång att man inte har försovit sig, liksom drar efter andan när man lyfter upp telefonen och drar sen en djup suck när man inser att det är gott om tid (eller panikar upp ur sängen för att man egentligen börjat jobba för 5 minuter sen) Anyway...har inte så mycket att tillföra så här på morgonkvisten, förutom att jag sökte inte fram gympadojjorna igår, d v s jag går inte till jobbet idag så det blir 2 hyndor i en smäll tror jag!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback