My oh my!

...haft ett maratonsamtal med en viktig person i mitt liv, det var alldeles för längesen så det var på tiden att vi uppdaterade oss... Och snart träffas vi säkert oxå hoppas jag... det är inte alltför långt mellan Luleå och Överkalix + att en midsommardejt redan är inbokad - me like! Ska ladda mobilen en liten stund och sen ta ett svanhopp ner i sängen (eller om det bli ett magplask?) inför morgondagen... Det blir inget Luleå i alla fall, men det kommer garanterat mängder av tillfällen i framtiden med en dotter som blivande frisör - tur att jag inte är speciellt krävande på den fronten... eller hur Emmylou? ;)
Dessutom tror jag mitt hår behöver lite vila och extra näring för tillfället, så jag har faktiskt inhandlat kosttillskott just idag av den anledningen! Köpte det just efter jul oxå och åt en kur och det blev faktiskt stor skillnad... Men det är klart - när man stoppar i kroppen synnerligen starka mediciner så måste den ju reagera på nåt sätt.. och all medicin som bromsar AS m fl reumatiska sjukdomar påverkar bl a håret... Så om jag kommer kortklippt nån dag så vet ni varför... :(
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback