My name is.....

.....Earl - nej, just ja Mariana!
 
Ta bort mustaschen & se likheten!
 
Har skrattat så jag har kramp i magen nu ikväll natt... suttit och surrat med en synnerligen god vän, som har lika sjuk humor som mig och vi kom fram till följande:
 
* jag får inte - absolut i n t e köpa förköp till Robert Gordon, med all sannolikhet så kommer han att falla och drunkna i bubbelpoolen på hotellet... alternativt bryta benen....
* Jag får i n t e önska 'våra egna' rockabillygrabbar Lycka till! när dom drar till L.A..... möjligen kommer planet att störta eller ett slukhål att svälja hela staden....
*Wheels Nat's? No way! Trafiklysena lägger ner i hela Umeå och en masskollision inträffar!
(Och vilket svammel om att 'Way out West' aldrig kommer att lägga ner... vänta bara tills jag köper en biljett dit!)
* Magnus Uggla på Stadsfesten i Skellefteå? Ja antingen konkursar dom eller så får han en stroke när han kliver upp på scenen...
 
Bad luck - det är jag det - tur att man kan ta med humor :D
Jag är oooooolyckan..... terroristernas hemliga vapen som kastas in när inget annat hjälper... kravallerna i Husby? Jamen hallå, pratade med en väninna som befann sig i närheten...
Nä, skämt & sido! Det känns fortfarande för j**ligt att det inte blir nåt Peaceandlove...men, men... what to do?
I ren frustration (skojar bara) så följde jag mina impulser och kastade in en färg i håret... tror det har antagit en lite roströd nyans men har inte vågat se efter nu när det har torkat... Svår chock på ett par timmar med andra ord! Och det innebär att det är dags att uppsöka lopplådan!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback