Men jösses....

...jag känner mig nästan lite 'haunted' och blir lite skamsen över att jag inte har uppdaterat... shame on me! Men jag lovar, inatt när jag led av den vanliga sömnbristen och hjärnan var uppe i kosmos nånstans, då hade jag lätt skrivt nåt liknande 'the Hobbit'.. kanske tur att jag inte har en surfplatta med andra ord....? Kände att jag verkligen måste lämna en föklaring om min totala 'omvändelse' om klanen', men har inte riktigt tid för det just nu... det blir ett lååååångt inlägg... Och även om jag har frångått det här med att försöka förklara mig hela tiden så känner jag att det är jag skyldig er.. Till dess, tro inte annat än att jag verkligen älskar dom - för det gör jag... men jag är inte ung, frisk och stark, jag har Spondylartrit som gått rätt långt med skov ibland och enstaka isolerade inflammationer - jag ler och jag skrattar, jag har värk och inombords gråter jag för att jag vill men inte orkar allt jag vill... Jag skriver sällan och aldrig om det, det är 'min' börda och det kunde ha varit betydligt sämre - eller hur? Men nu är det så att jag får välja - vägskälet är här och nu, det går inte att tveka längre... tyvärr!
Hoppas ni har en bra dag! Glider ner mot kusten på en stund och hoppas att det inte är skitväder!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback