Men dra åt....

...pipsvängen - jag är nog världens bästa på att få 'three times back' (gammal wicca-besvärjelse)...
Kommer ni ihåg vad jag skrev om försovning tidigare...? Bra!
 
...så här kunde det ha sett ut imorse!
 
För givetvis, bara för att jag däckade igår på eftermiddagen och för att min mage motarbetade mig, så har jag (inget ovanligt, eller hur?) varit vaken halva natten... och inte ens hört mitt alarm på telefonen i morse! Vaknade...sträckte på mig, kollade ljuset ute och konstaterade att klockan borde vara just efter 8... och det var den ju på sitt sätt, den var kvart i 9..!!! Så det blev snabbrastning av hundar, ringa chefen, på med kläder och sen iväg.. men ingen hade hunnit sakna mig... (är det på gott eller ont?) Och ja, man ser på ljuset ungefär vad klockan är, i alla fall på morgonen... prova får ni se! Men kanske när ni är lediga och inte har tider att passa =)
Anyway, nu sitter jag och väntar på att min korvgryta ska mojsa ihop sig, sen vete fåglarna vad jag ska hitta på.. Kanske ta tag i lite 'stuff to do'...? Idag blev det i alla fall klart med ett av mina mål under det här året.. alltid lika skönt bli kvitt saker som 'hänger över en'...
C U!
 
(och ja...jag ska inte försova mig igen, förstör ju inte bara den vanliga dagen utan 'bloggdagen' oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback