Lycka!!!!

Det är sol! Det är varmt! Kanske det blir sommar i år oxå... håller alla tummar för det, för vad snopet om det skulle bli sådär +2-3C igen... Jag vill ha en lika varm,  härlig supersommar som 2011 - för den var fantastiskt fin...Senast det var så bra därföre.... kommer jag inte ihåg...? Fast i o f s...I Svartbyn hade vi alltid fina somrar ;)
Dagen då.... tog Hyndan och drog upp på Brännaberget och tog en prommis... grymt skönt och hundarna blev då trötta... fixade klar köttsoppan och kastade in en rabarberpaj i ugnen samtidigt... Tog en powerwalk med Theo till Bränna tur och retur... och då...på väg hem...blev det varmt på riktigt!!! Har prövat räfsa en sväng oxå, med höger hand/handled som insats...det står 1-0 till räfsan... Men lite blev det ju gjort ändå! Ja och nu sitter jag med en kaffekopp och funderar på vad mer jag ska hitta på - kändes lite meningslöst att sitta inne när solen skiner, även om det börjar vara sen eftermiddag. Men jag kan ju inte gärna ta ut hundarna på prommis igen... jag nöter ju ut dom :D I så fall lite senare...
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback