Luleå.....

....där har vi varit och drällt idag! (för att jag skulle till läkaren) men lika kul som det är att åka dit, lika skönt är det att komma hem till Överkalix igen! ...undrar om jag skulle klara av att bli Luleåbo nångång i framtiden? Känns inte riktigt så måste jag säga...
 
...medge att Överkalix är bra mycket vackrare?!?!
 
Hann i alla fall vara på stan en stund, äta lunch på Exotic - det kan vara värt att åka till Luleå bara för det ibland =)
Ja och så den obligatoriska vändan på skoaffärer och Gina... Ett av mina 'favourite waste of time' när man åker bort.. Fälgbultarna då? Jo, dom har jag tydligen i skuffen så det var ett enkelt problem egentligen, orkar bara inte ta tag i det just nu... dessutom fick jag bannor av min läkare för mina 'super-woman-powers' igår... det lyckades nämligen förskjuta lite mer knogar på höger handen... ja, förutom lite 'småinflammationer' här och där... men jag ska i alla fall få fortsätta med Enbrel'en, trots att landstinget går back 30mille p g a den och liknande mediciner varje år... Vet inte om det bli att umgås med en gammal vän ikväll, får väl se... vad vi i så fall hittar på ;)
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback