ledsen att...

...jag varit så frånvarande...jag har inga ursäkter eller bortförklaringar - däremot tänkte jag kasta in ett inlägg innan jag promenerar ett par 100 meter bort på Torgvägen och njuter av en god kopp the' eller eventuellt lite kaffe... och en massa surr då förstås! Har dessutom lyckats kirra mig badkläder inför fredagens förlustelser i relaxen på hotellet... hade liksom glömt bort att jag inte ägde några, tills jag fick en minnesbild av en söndertuggad dylik... Men å andra sidan har ju sista sommaren varit mer än värdelös så jag har inte saknat något heller! Men ja, nu dräller det in en kornblå sak - innan fredag förhoppningsvis!
 
...förhoppningsvis är vi liiiite mer folk där på fredag...?
 
Dessutom blir det ingen Luleå Cruising för mig - varken dag eller kvällstid! Jag har annat för mig, men det är inget jag kommer att sakna heller... BILTEMA är väl kanske inte den ultimata utställningsplatsen...? Asfalt, asfalt och åter asfalt... röstar på att man försöker hitta ett trivsamt ställe kring 'storstan' istället.. Ja och sen är det en låååång lucka till Gällivare, som jag inte vill missa däremot...men man ska aldrig säga aldrig... Fick precis nya bud - vi flyttar 'surrkvällen' till imorgon, blir säkert lika bra det oxå =)
Det innebär att jag kan sluta lata mig vid datorn och försöka göra nåt klokt istället!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback