Kanske skulle...

...skriva nåt oxå i väntan på S? Vi ska dra iväg med 7tusen32 lass med sopor... eller nåt släp fullt i alla fall! Jäklar vad skönt att få göra bort det nu, redan idag! Tjoohooooo! Mina 'missions' på förmiddagen gled i väg bättre än väntat.. jo, visst är det en hel del kvar att gå igenom  - men målet är nåt ändå!!! Det innebär att vi hoppas på nå' nycklar imorgon... Och ja, jag hade självklart velat vara ute i solen och steka, men det hinns nästa vecka istället - one thing at a time as the Wise Woman use to say ;)
Måste ju ta ett ryck med en skruvdragare här oxå ikväll... eller imorgonbitti...eller nå? Fick btw email av Telia - dom får en fet tummen ner av mig! 'Dina tjänster kommer att flyttas den 11 juni' - hur i hela h****te ska jag klara mig utan Internet till dess??? VA???!!! När jag dessutom anmält det i god tid... Sjukt störande! (ja, värre än P&L)
Men det var rätt exakt likadant när vi flyttade till Förenings... då stängde dom ner ett par dagar innan flytt (exakt samma tid på året) och - hör och häpna - vi hade inget telefonjack i läggan, så då fick vi vänta på en Teliagåb för det oxå... (hit fungerade allt klockrent av nån anledning?) Mina fälgbultar har bytt plats i tillvaron idag oxå... från ett ställe till ett annat... om det tar lika länge innan dom hamnar på bilen så är det nästan dags för vinterdäck - haha!
Men, det rör på sig i alla fall...
Och  - kom fortfarande ihåg att världen är föränderlig, det du tror på idag finns inte imorgon, en penna är ett bättre vapen än ett svärd och om du alltid beter dig som ett kioskmongo så förvänta dig inte att folk ska ha någon annan uppfattning om dig...
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback