Johodå....

...solen kom till slut! Lagom efter min pn... var mer död än levande när jag kom från jobbet, släpade mig till sängen, somnade inom 5 minuter.... och såååå skönt det var! Sen blev det mission Räntheden med LillaMy, hundarna, dricka & fika... lite pick-nick stuk sådär... var hemma igen lagom till det var dags att fixa middag... mer avancerat... smörstekt gädda (nu igen?!) och medan den skötte sig själv så *djup suck* skurade jag ugnen... det om nåt är ett skitjobb!!!! Men det blir fint efteråt, det medges... planen är att (när jag känner för det) rycka fram den oxå... men den dagen är absolut inte idag! Däremot innehåller morgondagen en massa tvätt, en massa, massa tvätt... ska bli skönt att få det gjort! Finally! Har inte så mycket mer att tilllföra - mer än nykokt kaffe såhär på maten...
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback