Jag litar på SMHI jag..

...och det gjorde jag rätt i! Solen kom på eftermiddagen - as promised...Tog en prommis till jobbet (och hem förstås!) & nu funderar jag på OM jag ska dra ut med hundarna till skogen eller bara chilla ute på baksidan en stund... Fixade tid till tandläkaren imorgon förresten...det är bara att inse - ja, jag har hål i en tand... Men 'so what' - det är väl 10 år (minst) sen sist så det kan jag överleva... Ont gör det i alla fall... föreställ er typ en hallonkärna som fastnat mellan tänderna och ligger och 'tar upp plats' - om du inte har glest mellan tänderna förstås... ja så känns det i alla fall! Hur-eller-hur - den här dagen består av 'peace-love-and-understanding' - mer kärlek åt folket <3
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback