Hoppsan!

...vart tog den här dagen vägen? Den försvann som en vind.... (men inga tårar föll på min kind....)
 
Tog småråttorna och for till Halljärv där vi spenderade 1 1/2 timme i sandtag och sol, Theodore kylde ner sig i ett dike på vägen tillbaka och övriga gick och trynade direkt! Bruno hade ett traumatiskt (för honom) möte med en korthårig vorsteh (?) så han blev nog lite trött mentalt av bara farten... lill'stackaren <3
Sen blev det.... roadtrip de luxe! Vi hann med Töre-Råneå-Töre-Kalix-Överkalix på ett par timmar! Jag hann ratta en GM med 455'a oxå en sväng och det var helt klart skoj, ja och så åkte det med hem lite ryggtryck som jag måste be min snälla mamma om att sy fast på skinnvästen och nej, jag är inte ett dugg händig 'in that kind of way'...
Jag är egentligen inte händig alls, jag vet bara hur saker ska se ut och hur det kan tänkas bli, men i o f s - tapetsera har jag alltid varit en jävel på... det sitter i handlaget minsann!
Ja och så hittade jag ett teen i Töre oxå, det var svårt att missa när det lyste en cerise keps över hela garaget!
Nääää....nu ska jag vara seriös, men jag looooovade att ragga upp honom när det är Robert Gordon - hehe!
(förlåt mina söta små döttrar, men jag kan ju inte vara arg, bitter, ledsen och aggresiv jämt....?)
Har funderat på det här med en snabb 'garage-lack' på bilen.... Limegrön? Saffran? Cerise? Förslag emottages tacksamt! Ska tillbringa resten av kvällen natten med en bra bok...eller en film... eller en varm dusch...
Sleep Tight!
 
..så här såg jag ut när jag såg teen'set!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback