Hahaha....

...nej jag har inte varit ut nånstans, snarare legat och försökt sova halva natten... tur jag inte bor i centrala Sthlm, Gbg eller Malmö - för då hade jag nog sett ut som en zombie istället... fast jag hade gärna velat ha en förklaring på det intressanta med att ragga omkring i ett villakvarter....? Jag lovar, vart jag än flyttar så kommer nätterna att vara sååå mycket tystare!!! Dagarna med för den delen, för hela klanen med småhundar har precis åkt ut på Blocket... var och tittade mig i spegeln nyss och det står INTE 'kennelmamma' i pannan på mig... så eftersom alla fattar sina beslut utifrån vad dom vill göra, så fattar jag mina...
En kopp gott kaffe på det här och sen ta tag i dagen!
C U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback