Hahaha - ja vad säger man?

Förlåt världen för att jag förstörde er festivalsommar! Jag garanterar att det är mitt fel, bara för att jag var så sjukt taggad på att åka till Borlänge - ni vet ju min karma... den tar alla andra med sig oxå...
Allvarligt talat så trodde jag det var ett stort j**la skämt när mailet trillade in i Inboxen; 'Peaceandlove är inställt'..
Virus? Hackad sida? What? Men nej...rubrikerna på Expressen och Aftonbladet sa sitt... konkurs!!! Lite sådär halvintressant eftersom det igårkväll drällde in ett email om att rekrytera en kompis oxå... Men jaja...
Jag har ju kvar hotellbokningen till Wheels Nat's i Umeå...Magnus Uggla är på Stadsfesten i Skellefteå...så det finns ju alternativ... eller bara stanna hemma och inte göra nåt... Ändrade raskt mina semesterplaner i alla fall!
Tandläkaren då? Nej, inte hade jag nåt hål nu heller... tandsten! Beroende på att jag har så tight mellan tänderna.. men det visste jag ju redan! Men det innebar att notan inte blev så hög heller...
Alltså tassade jag hem glad i hågen, plockade upp posten på vägen in, hittade avin till mina skor, en enda räkning och inte så mycket mer... sweet! Kände lite stress över att vara hungrig, så LillaMy och jag sladdade iväg till Bränna för att inhandla mat! (JanE bjöd på tårta på jobbet, gott men....inte mat direkt..) Imorgon är det sista arbetsdagen för den här veckan... sen är det 'krigarpass' som gäller...
Jaaaa....skorna var sjukt fina *helt glad* men nästan, nästan liiiite små... ska inviga dom imorgon tror jag! Nu vete 17 vad jag ska göra... kasta in en färg i håret? Mailade med min bästa, underbara läkare imorse och ja...tyvärr är det så att Enbrel orsakar håravfall som 'biverkning', ett par andra är Hepatit B, blåmärken, snuva, cancer....så va' fan...tappa lite hår är väl inte så märkvärdigt? Jag menar, vilket är bättre, sitta hemma med vackert hår till vaderna och inte orka gå utanför dörren eller vara tunnhårig men slippa ha så förb*** värk i lederna? Vad skulle NI ha valt? Annars kan jag ju försöka söka rätt på nåt kosttillskott som Emmylou tipsade om... kommer bara inte ihåg vad det heter just nu? Men, det är en senare fråga... Anyway - nu ska jag se om jag kan lyckas få Stadsfesten att konkursa oxå...
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback