...garnfin eftermiddag!

...drog iväg på Räntheden direkt efter jobbet! Det har äntligen tinat fram igen - ett av mina smultronställen, helt underbart!!! Och jag lovar - jag var den första som satte fötterna där nu efter snösmältningen.... Vilken skillnad mot Halljärv dessutom, på Räntheden fanns det spår av djur... av olika sorter.....
 
 
 
...undrar om det är ett symboliskt vägskäl....?
 
Hur-som-helst hade jag ännu fler bilder, men lyckades inte skicka över dom just nu.... lite mer bajs från olika djur - haha! Ja, jag hade säkert kunnat välja lite andra motiv men inte den här gången.... Säger som en av mina vänner säger....skogen är min 'kyrka'....lugn, ro och sinnesfrid... ja och speciellt Räntheden då... som har 'sett' mig i alla sorters sinnesstämning... Men det är en annan historia!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback