Eftersom....

...jag delgett världen mitt vit/rosa sedermera röda tryne på Instagram orkar jag inte dela det här oxå...
Kontentan av den här dagen är att ja, jag har sett solen - möjligen kanske lite för mycket eftersom min näsa garanterat kommer att flagna på en dag eller två... Men det är smällar man får ta, jag har verkligen utnyttjat söndagen som en vilodag... det behövdes! Ett bevis på att jag sett solen liiiiite för mycket är att min tatuering högst upp på armen har 'rest' sig...den gör det av solen  - villkorslöst varenda gång jag utsätter den för det...men bara dom röd/orange färgerna och bara den som är äldst av dom...dom som är gjorde här hemma i Ökx sköter sig som dom ska och dom är det ändå mycket mer färg i...
Avslutade den sociala biten av dagen med att bli bjuden på Morsdagsmiddag på Sang's - lika utsökt gott som alltid och att det sen var trevligt sällskap i form av två 'blondies' med en till mamma gjorde inte saken sämre! Tog mig en prommis hem sen, fixade mig lite kaffe och nu är det chillmode som gäller - arbetsdag imorgon!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback