Du försvann som en vind...

...mitt i allt så hör jag på Lasse Stefanz, det var ett tag sen! Ska i alla fall hoppa i säng och chansa på att jag tar igen lite förlorad sömn inatt... I do hope that!!! Ja och hoppas på lika bra väder imorgon förstås! Tror jag packar en väska med kaffetermos, vatten, solbrills & en bra bok och drar till ett bra ställe med hundarna och bara 'är'... måste hur-som-helst vila gammelkroppen lite så det skulle passa helt utmärkt! Förhoppningsvis blir det en dejt med en 'charming friend' imorgon, kändes ut något bättre än att vara 'driver' och man ska ju följa sin magkänsla... Ja just det ja - ska hämta däck & fälg till C-klassen på måndag - feels so good - har liksom räknat ut att jag behöver ett par 3-7 stycken i reserv om man ska följa statistiken på mina punkteringar...Minst 3 däck behöver jag i reserv bara under sommaren (obs: ironi) det absolut tråkigaste den här kvällen är att jag missat en av kommunens snyggaste bilar här utanför - den rosa 59a Bonnevillen.. Måste åka och dregla på den nån dag tror jag! Men jag har hört rykten om en grymt fin Cadillac från Vännäs som kommer att rulla senare i sommar.. Sjukt hur mycket riktigt fina bilar det finns här egentligen....!!!!
Nä, nu är det sängen och tystnad som gäller ett par timmar framåt!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback