Det verkar som om....

....det här med att gå och lägga sig efter 0200 på nätterna inte är helt fel...då är man så trött så då sover då jag i alla fall klockrent hela natten... surrade egentligen i telefon, men jag lovar att jag somnat ståenden om vi inte slutat där vi slutat...Tur det är en ny dag idag - så jag hinner ladda lite ström! ;)
Dricker mitt kaffe (utan grädde??? kris & katastrof!) men det fungerar...Och nääää...det är absolut inte äckligt! Hellre en skvätt grädde än 1 dl mjölk... But that is my kind of cofee...
Tror det blir en ytterst snabbsväng t Bränna på nåt tag och göra en liten snabbhandling... Nångång på 100 år ska jag 'snabbhandla' en ny bärbar dator, får lätt tuppjuck när det är borta tangenter & vissa knappt går att trycka in... men det blir på 100år... This is not the time...
Hade en liten diskussion/ fundering igår(natt) btw... och kom fram till att jag inte ens är sugen på att kolla läget kring byn när det är Robert Gordon .- what in earth has happened!!! Vuxen? Klok? Halvdöd? (bitter - hahahaha?)
Eller kanske för att jag är världsbäst på att 'återknyta', 'associera' osv så näää.... inget 'all in' då inte...
Inte Midsommar heller, då blir @work daytime och sen bara glida runt och se på vackra bilar och människor resten av dygnet.... Anyway...
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback