Det blev....

...inte 2 Hyndor i en smäll - det blev lite panik i alla fall! Robert ringde och behövde ett v i k t i g t papper, så jag i min tur fick ringa Robert så jag fick lift och kunde lämna det hos Robert... hänger ni med? Inte? Det gör ingeting - haha! Men jag kom i tid till jobbet i även om magen tyckte det var illa att den inte fick i sig sina 2 liter morgonkaffe!
...var tvungen blidka den (magen) med lite thaimat till lunch/middag och LillaMy fick en dunderfrukost minsann...
Ja...och dagens bästa då? Jo 'Bettan' är hemma igen - hurra! Hon har varit på service hos RH's Elektronik och fått sig en omgång med lite nytt och bytt och ett gäng släckta 2or - vilket innebär 2 år till nästa besiktning - wooohooo!
Det var väl ingen som trodde att jag hade sålt henne....? Eller...? Fast man vet ju aldrig... ;)
Det kommer hur-som-helst att kännas mer än sjukt konstigt att hon ( JA - det ÄR en hon!) inte klonkar i framvagnen mer, inte läcker olja mm mm... det blir en ny upplevelse...
Anyway... ska chilla lite nu och fylla på dom liter kaffe som saknas!
C  U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback