Det är ju inte....

...helt grått ute nu, jag ser små, små ljusblåa fläckar lite här och lite där - helt fabulous! Hoppas det håller i sig...
Och nej...med mina analytiska beräkningar så blev det inga äventyr igår... jag iddes faktiskt inte! Men det blev en nice em/kväll ändå... teen'sen har drällt ut och in här så vi käkade middag och dom tog ut hundarna på prommis - vilket uppskattades...även om Theo var lite tveksam från början och anklagade LillaMy för att luras när han var den enda som inte fick koppel/halsband! Dagen ska tillbringas med att koka en gigantisk gryta med köttsoppa - yummie! (skriver jag gigantisk så är den gigantisk...) Alltså blir det en vända till Bränna för att införskaffa resterande nödvändiga ingredienser... men inte riktigt ännu! Hade inte så mycket mer att tillföra just nu så....
C U!
 
...eller hur...?

Kommentarer
Rebecca säger:

Jaha. Då kanske jag måste koka soppa idag då. Köttsoppa var för övrigt det enda jag åt ett tag när jag var typ fem eller nåt. Märklig matvana...

Och tacktacktack för din kommentar! :)

2013-05-12 | 13:48:20
Bloggadress: http://solomag.se/alltutom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback