Bloggtorka! På riktigt!

...känns om om det är så mycket nu så hjärnan går på 'highspeed' konstant? Inatt blev det ju ite många timmars totalt sammanhängande sömn så tog mig en pn mellan sex & halv 8.... och vaknade med en sjuhelvetes tandvärk där dom var och 'bröt' och mixtrade igår..tja - var ingen ide att försöka sova vidare, teen'sen dök upp här, varav lilla My var hungrig och fick laga sig mat...själv hade jag frollat en sallad från Icas salladsbar - helt rätt idag!
Tänkte starta Electran en sväng, men nääää - slut ström! Så på med batteriladdaren nån timme så var den igång igen..Iddes dock inte tanka ikväll, har inte tänkt använda den förrän tidigast Robert Gordon helgen... (om ens då)
Har inte besämt mig för om jag ska få upp värmen med att linda in mig i 17täcken eller om jag helt sonika ska se klart Wallander på crosstrainern? Det hade ju varit lite bättre för motivationen kanske?
CU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback