Beautiful Friday morning!

...och som av en liten händelse så råkar jag vara ledig! (men det beror på då på VårExpot på Arcus och dom sköna bönornas 'burlesque' visning där... kanske dyker upp några bilder senare? Who knows?
Själv kände jag att jag utan nåt större problem kan stanna hemma, även om Emmylou fyller makalösa 21 år idag! Vilken omvänd logik egentligen... jag som överhuvudtaget inte tycker om små barn ( mer än 10 minuter åt gången då) slutade med tre egna... som jag älskar över allt annat, även om vi har lite olika sätt att se på saker och ting.. Vilket är meningen eftersom alla människor är egna individer, med egna tankar och funderingar och sätt att se på saker...Och med en äcklig tonårsåperiod dom ska igenom, när man bara vill spika fast dom på en vägg, dra naglarna av dom och sen låta dom springa barfota över en öppen eld och sen fråga: 'Har du lärt dig nåt?'
Näää.... så sadistisk är jag inte ( det var nog mitt alterego Ted som pratade - hahaha) men ibland blir man...frustrerad... Och även jag har mina gränser... Just nu har jag mer mål än (be)gränsningar, men trampar någon över mina gränser en gång för mycket.... '6 feet down' är allt jag säger....
Tycker ni att jag är aggresiv nu igen... ja men om inte DITT humör skulle pendla lite här och lite där, när du vaknar och inser att du har inga glada schäfersvansar i ansiktet, eller ett morgontjut av lycka och du vet att det här är inte på låtsas (för ett par dagar) det är på riktigt, världsordningen är ändrad...Ge mig ditt humör topp 10 under ett par dagar oxå då? Och för den delen... så är det valfritt att läsa!
Däremot ska jag på en lite stund dansa lite krigsdans av glädje för kanske, kanske, kanske det har tinat fram den perfekta läggan åt oss.... bara att vänta och se! Möjligen ska jag inhandla lite vin oxå och sippa på under kvällen, för att göra det lagom lyxigt blir det torkade russin och en sata fotsvettsost till....
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback