Bara för att....

...jag var så lycklig över vädret igår så sitter jag och ser ut på en grå, trist dag igen... Lika bra ni inser det folks, med min karma ska jag absolut inte uttrycka mig positivt om nånting, risken är att jag förstör en hel sommar för hela Norrbotten... (till exempel...kan det hända att en bearnaisås skär sig på 10 mils avstånd, om jag uttalar mig om hur gott det är....) Men, men  - inte vara negativ nu - eller hur? Efter regn kommer solsken sägs det ju...
 
...och ni vet väl att i slutet står en kruka med guld?
 
Inte blev det mer än ett avsnitt av '2 and a half men' igår... men so what, så länge det är Charlie Sheen så är jag nöjd - hittills har jag inte sett ett avsnitt med Aston Kutcher - jag totalvägrar! Ungefär som att jag aldrig har sett (och kommer aldrig att se) 'Bodyguard' med Whitney Houston, bara för att jag avskyr låten....(för att den spelades var 10e minut i radion på sin tid kanske?) Men man ska ha sina principer och vara lite skrockfull... skor på bordet är en dödssynd hemma hos mig, jag går aldrig under en stege och spottar alltid (symboliskt alltså) 3 gånger över vänster axel om svart katt tassar över vägen...Däremot skulle jag inte ha något som helst problem med att ha en svart katt, det vore kanske det ultimata varje skärtorsdag? Nä, nu ska jag fixa med lite grejer här - återkommer senare!
C U!
 
P.S Filmen 'The Butterfly Effect' med Aston Kutcher är grymt bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback