12 timmar senare....

...och jag sitter kvar på samma ställe....???
Nja, inte riktigt - men jag har mellanlandat just... precis fått på  mig lite kläder (onödigt en så här varm period?) efter en ytterst välbehövlig dusch... och då menar jag y t t e r s t! Hade helst suttit inlindad i en blöt handduk resten av kvällen men så roligt ska vi inte ha... missions on my mind...
Och vad skoj det var att tömma garderoberna! Gjorde en massa 'fynd' jag hunnit glömma bort - det kändes bra =)
Mindre skoj att få ordning på allt sen igen kanske? Läggan var bra mycket bättre än vad jag trodde... fick nyckeln typ efter fem i eftermiddag så allt blev liksom fem timmar försenat... men, det var inte riktigt så mycket att göra åt... Imorgon kör vi grejer är det tänkt i alla fall! Wish us luck!
Nä, orkar inte sitta kvar här.... to hot... termometern visar +27C i köket och +28 ute...så det diffar inte så mycket precis...
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback