..WoopWoooop...

Ooooh - what a day!
 
Med risk för att bryta lårbenshalsar till höger och vänster så gick jag ändå till jobbet... fram kom jag men det var lätt tungt att gå stel som en pinne (typ) hela vägen... inget direkt klokt gjort idag heller för min del - deltagit i Metallklubbens årsmöte, invald som sekreterare 1 år så få se hur det går...
Liftade hem med S eftersom jag insåg att jag kan inte ha tur både på dit och hemväg (lårbenshalsarna) men drog direkt på Kobi och Ica och helghandlade - vilket var klokt gjort med tanke på folkrusningen senare....
 
Lilla My och jag planlade en övningskörning på E10 och sen till Halljärv för att kunna släppa småråttorna på äventyr...hur mysigt som helst med en skinande sol och glada hundar... det blev en lååååång sväng dessutom därför att jag klantigt nog trodde att vägen var oplogad men det var liksom ett litet dike ivägen... hmmm...
 
...sygg parkering - eller hur?
 
Mini inspekterar spåret efter fastkörningen....
 
I bakgrunden syns fronten på vår 'räddare i nöden's bil - han blir förärad med ett påskägg fyllt med godis senare ikväll... hur-som-helst så behöver vi inget gym.pass ikväll - det gjorde vi bort idag kan jag lugnt säga...
...och frisk luft fick vi dessutom gott om =)
Anyway...tankat lite Celsius efteråt (oj vad jag gör reklam för dom!) men nu kändes det som läge för en PN...
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback