..weird!

Idag har jag haft alldeles för mycket att göra för att hänga här... konstigt hur olika det kan vara?
 
Anyway - hängt med mina 'boyz' & A-L på jobbet...brytit ihop x 3000 för att alla är så jäkla garn, kanske därför jag trivs så bra där? Åkte hem med S, hade en del att surra om & nå papper att titta igenom och det löste sig såklart galant - as always!
Gjorde ett ryck med 'lilla My' och körde en massa skit till ÅV på Bagarvägen, well done av oss...och sen har vi övningskört ett lektionspass! Först på en parkering för att 'känna på' bilen...(alltså E... nu är det så här att C-klassen var skönare att köra än fetAudin...hehe) och det märktes ju att nån kört den förut ;)
Dagens bästa: start i backe i Luppiobacken - snö, snorhalt & en bil som gärna ställer sig på tvären - men (stolt mamma!!) vem tror ni 'satte det'??? Oh Yes!!!!!
Käkat lasagne, druckit kaffe och tror jag ska kasta mig i soffan och se 'Cougar Town' i brist på annat....och svära åt telefonj**eln som börjat slå av sig själv och starta om igen - trots ett bra batteri mm.... F**K!!!! Jag vill inte ha nån annan telefon!!! Så om den dör....blir jag omöjlig att nå!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback