...thursday evening...

...den här dagen har fullkomligt sprungit iväg - helt sjukt!
Dotter E hade lämnat Boris (aka Zorro) här på morgonen och återvände sen efter en styling/ klippning på STUK...
S fick sitt papper om att jag var godkänd som handledare (mitt kom för någon dag sedan) så då rattade E iväg go' Audin till Bränna för införskaffandet av en
 
Sen tillbringade vi cirkus 1 timme i bilen för diverse övningar och grundläggande moment - behöver jag säga att det gick hur bra som helst? Som väntat? Fick en riktigt bra överraskning när vi kom  hem dessutom, sonen hade dammsugit hela nedervåningen! Me like!
Blev Rönnbäcks svingoda 'vitlöksbitare' till middag - eller 'lyxfiskpinnar', enkelt och som sagt var - svingott!
Fick klart med ett par av mina inplanerade utbildningar dessutom - happyface! En 3 april i Metalls regi, sen 'Politikerakademin' som kommer att pågå under hela 2013 med avslut i april 2014, samt ytterligare en Metallkurs i september... känns ut riktigt, riktigt bra! Och nu börjar det här likna ett totalt tråkigt 'dagboksinlägg' så jag lägger ner det innan jag arkiverar det... har ingen riktig 'skrivar feeling' at the moment, kanske jag skulle ta och fixa färgen i håret istället... hmmm.....
Chill Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback