..this is f***ing awesome...

...vårsol, snö som tinar & skotrar...

Har hängt i Nybyn med en massa folk - tänkte få se när lilla My & friend körde skoter men se det fick jag inte! (jag tror dom väntade med flit tills jag for hem....) Hur-som-helst så luktar jag så där mysigt 'utegrillarrök' - obeskrivbar lukt som nitar sig fast i kläder & hår med den äran... Men jag orkar inte duscha bort det just nu...
Kvällen ska spenderas framför tv'n, har en hel säsong 'Cougar Town' att se och så måste jag nog se 'Kodnamn Lisa' igen...bara för att den var sååååå bra!!! Fick förfrågan om att vara driver oxå men nääää..... jag kör inte Mopar!
Vete 17 om jag ens kör GM nuförtiden - det jag är absolut bäst på är möjligtvis att köra med folk =)
Kurs i 'Anger Management' kanske?
Nå, så illa är det inte...jag är inte arg - jag är bara ärlig med det kan säkert upplevas som 'offending' - ja, och att jag har rätt oxå... men om man inte lär sig via 'LHS' - då lär man sig aldrig...
Fick precis besked om att det är 'Nettans' som gäller sen och en 'specialare'...
Chill Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback