T.G.I.F

jajaja - uttjatad rubrik - I know!!!
 
Jag som just skulle se 'Cougar Town' igår fastnade ju med några avsnitt istället för ett... det blev ett totalbryt i soffan kan jag ju säga! Kände igen vissa grejer, men jag vet att jag följde det på 5an när det gick där för sådär 100 år sen...? Nåja - alla har säkert sett det redan men har man det inte så rekommenderas det!
 
 
Ja...jag drällde iväg lite tid på 'Sökarna' från 1993 oxå...bara 'för att'.... Och jajaja...Thorsten Flick såg väl bra ut på den tiden... medges... Har bara sett den typ då när den hade 'premiär' så det var en liten nostalgitripp igen...
Tänker inte lämna nån väderleksrapport idag...det borde säga en hel del...
Och - som sagt, det är fredag så då kommer E hem på visit <3
C U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback