Taggar med...

...kaffe i mängder (nja så illa är det inte) för årets första arbetsdag! Inte för att den nu blir så hård - 25% till att börja med, men jag vet inte hur länge? En vecka till kanske? Om jag fattat rätt så blir det halvtid ett tag sen och så 75% så lagom till juni är jag väl uppe i 100&... OM händerna håller...
Fick en allergisk reaktion av förra sprutan förresten! En stor röd upphöjd fläck på låret som dessutom kliade litegrann...den har inte försvunnit till idag, snarare blivit större - men det var tydligen hälften av alla som reagerade så här...
 
Hur-som-helst; dotter E kommer till Ökx idag och börjar sin praktik på STUK! Har jag tur får vi bjuda henne på lunch senare =)  Och apropå äta - så hade nån j**el ätit upp min tonfisk som jag skulle ha på morgon!!! Morr!!! Det var inte så inspirerande att hitta en tom burk i kylen minsann...
Nåja - ska sluta 'pladdra' och med lite förskräckelse dra iväg på jobbet....
(betänk att jag har vant mig vid att ha det luuuuuugnt och skönt omkring mig)
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback