...sweet Thursday!

...den här natten ger jag 3 stjärnor av 4! Eller 75% av 100%
1.Jag har inte haft värk
2.Jag har inte frysit
3.Jag har inte svettats
(punkt 2 + 3 hänger ihop med punkt 1)
4. Jag har inte vaknat en enda gång
 
..den blir aldrig mer än 75% därför att jag vaknar varenda natt, men däremot är det lite tungt att kliva upp om den varit 0%... och det har hänt pretty much... Not so much sen jag började med sprutorna och - hooray...bara en liten, liten allergifläck på låret idag!! Det kanske ger sig =)
Och wow - 'bara' -20C på morgonen - tycks mig som om SMHI var en dag för sent ute med sin prognos...
 
Såg att det blir röj på Sang's på Påskafton oxå - hoppas att alla som går dit får en kanonbra kväll (med betoning på bra och inte kanon) Hade en liten fundering på att tassa dit men...nääää.... orka stå/sitta och trängas med flera tjog människor i olika stadier av 'glädjenivå'... jag tror jag hoppar över det så pisstråkig som jag har blivit =)
 
Bäddat för en bra kväll??
 
Tror mer på att invänta sommaren så man vet att det inte är -30C när man ska ut/ hem utan möjligtvis får lida av ett varmt sommarregn... Fast....Hmmmm....Lasse Stefanz i Boden nästa vecka kanske hade varit skoj ;)
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback